
The X Series: Lager on simppeli peruslager, josta ei löydy erikoisia humalalajikkeita tai kalliita erikoismaltaita. Puhdas, maukas ja raikas perusolut.
Reviews

Kalmar
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku3 months ago

3.0
Aika tuhkanen fiilis. Ei voi väittää raikkaaksi. Ei jatkoon🍺👍
Hemu
4 months ago
1.0

Huone 608
5 months ago
1.0
No nyt ei kyllä.

Hiski
@ K-Citymarket Pori Puuvilla5 months ago

1.0
No juuu, kyl tätä ny juo kerra vuodes.

HH-88
5 months ago
3.6
Leppoisan sövöhdys

Kyläseppä
@ Panimoyhtiö X6 months ago

2.4
Coupleofcoronas
@ Panimoyhtiö X6 months ago

3.2

Tassu
@ Panimoyhtiö X1 year ago
2.8
Meni janoon

Naube
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Lahti 20251 year ago
3.0
Orski19
1 year ago
2.5