
No fuss. Just big, bigger, biggest, mega. That’s: Big. Bigger. Biggest. Mega!
Reviews
Jere Peris
@ Alko Äyhö Rauma4 days ago
3.9
Siirappinen, hyvin makean karamellinen, runsaasti makua, täyteläisempää olutta on vaikea edes kuvitella.

Jeppe
@ Maijala10 days ago


Ville-Veikko
12 days ago
1.8
Nyyzi
17 days ago
3.7
Mokkainen ja melkoisen makea. Perseelleni olisin lentänyt jos en olisi istunut 520kcal tölkissä, tuntuu kyllä hurjalta määrältä jopa imperiaalille vaikkei kalorit noin normaalisti kiinnosta kun olutta juodaan. Ehkä vähän vähemmälläkin olisi pärjätty..

Meske
@ Alko Minimani Seinäjoki18 days ago

4.2
Asu82
18 days ago
4.8
:O siis vau W:llä! nyt täytyy sanoa, että Empä kyllä ole näin pehmeää imperial Stouttia ennen maistanut. Ei maistu prosentit kyllä yhtään! Ei ollenkaan liian paahteinen, yllättävä, hyvinkin makea. Ai herranjestas!
Pakko antaa parhaat pisteet mitä olen koskaan oluelle antanut!

Kari K
@ Alko Loimaa25 days ago

4.4
Kahvinen,makea todella maistuva imperal stout.

Teemu
@ Alko Sokos Pori26 days ago
....

Ville-Veikko
27 days ago
3.0

Tino.O
1 month ago
4.2
Loistava imperial stout. Hieman makea mokkainen tummaa suklaata siirappia.