
Reviews

robbi_386
@ Gostilnica Orle11 months ago

3.4
Durchaus lecker. Kleine Microbrauerei, die mithalten kann!

Heinoin
2 years ago

3.8

Fabrice H
2 years ago

3.8
Belle IPA avec des notes légèrement fruité et une belle amertume. Très bonne à boire.

Aatuvaatainen
3 years ago

3.2
Vähän väljä, mutta todella hyvä janojuomana pienen patikoinnin jälkeen.

Tomosman
4 years ago

4.3

BertyM8
4 years ago

3.8
Vozelj J
4 years ago
3.4