
Reviews

Mika A
@ Sip Veini- ja Õllepood6 days ago

3.7
Nätti väri kaadettaessa ja kiva vaahto. Sopivasti makeutta ja makua, savua tosin voisi olla vähän reippaammin. Aavistuksen tervainen mutta hyvällä tavalla. Hyvä olut Suomen suveen joka voi olla viileäkin.

Äijänsuon oraakkeli
5 months ago
3.0

Edible
8 months ago

3.5
Makean maltainen, kuivan savuisella jälkimaulla. Muistuttaa ruis- ja/tai mallasleipää.

Cold Beer
@ Kaubamaja10 months ago
3.6
Hieman savuinen tumma olut

Ruonala I
1 year ago

4.3
Ei liian savuinen. Hyvä jälkimaku

Juho K
@ SIP Tallinn1 year ago

3.3
Tosi makea, ohuen savuinen. Ihan ok.

Pekka.K. H
@ Rimi, Virukeskus2 years ago

3.5
Miedosti savuinen olut.
Smurffi41
2 years ago
2.6

Pete81
@ Rimi, Virukeskus2 years ago

1.9
Maistuu tervapastille ja savulle

Hapa84
@ Rimi, Virukeskus2 years ago

2.5
Vahvan tervan haju ja maku. Jokseenkin väkeväki maku..