
Pehmeä, hedelmäinen ja aavistuksen pihkainen. Plevnan ensimmäinen New England IPA!
Reviews

Mikko S
4 days ago

3.2
ihan hyvä neipa mutta on lähempänä niitä markettien perus neipoja kuin niitä oikeesti super hyviä

Puuri S
5 days ago

3.6
Maitomainen, kivan katkero, mutta miedohko neipa. Nasta.

Juha
@ Koti5 days ago

3.5
Kuohkean vaahdon alta löytyy samea, hedelmäinen ja pehmeän makuinen Plevnan ensimmäinen NEIPA. Kevyen raikas sitrus ja pienet katkerot sopivat tähän hyvin. Makumaailmaa entisestään pehmentää laktoosi. Maistuu 👍

Laars
@ K-Citymarket Imatra6 days ago
3.4
Ei oikein meikäläisen makunystyröillä selvinnyt onko tämä lintu vai kala? Joihan tämän vallan hyvällä juomahalulla. Toisaalta pehmeää mietoa neipamaista hedelmää, toisaalta mautonta ja rungotonta.

Walrus76
@ K-Citymarket Heinola9 days ago

3.2

Erika L
@ Alko K-Citymarket Heinola9 days ago

3.3

Jai
14 days ago
3.3

Kinnune
@ K-Citymarket Haapaniemi, Kuopio19 days ago

3.3
Ei ehkä kovin tyylipuhdas NEIPA, mutta silti ihan maistuva olut. Pehmeän laktoosinen ja miedon hedelmäinen. Loppupuolella makeaa pihkaisuutta. Helppo juotava.
- - -
Not quite true to style, but still quite tasty. Smooth and lactosy with light fruitiness. Some sweet resin towards the end. Easy to drink.
Grande
27 days ago
3.5

Petri L
@ Deli Baker's Lohja1 month ago

3.3
Plevnassa on aina tehty hyvää olutta.
Jatkoon ehdottomasti 🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻