
Reviews
La Fromache
1 month ago

3.3
Une bière espagnole ( de Minorque)d une assez bonne qualité qui change de L estrella.
Ola Lyspropp
1 year ago
4.5
Mycket god pilsner. Väl balanserad i allt från humlebeska till inslag av örter.
Ola Konny
1 year ago
4.0
God och väldigt spännande, naturliga bubblor från jäs-processen istället för tillagda när färdigbrygd.

Bobby B Smooth
2 years ago

3.8

D'jo
3 years ago
2.3

Julien De Salses
3 years ago
2.8

Mrratch
@ Ca na Divina3 years ago

3.1
Been on Estrella for a week so trying anything now

Dani
4 years ago
4.5