
Reviews

Juho
2 months ago
1.9
Hannu J
4 months ago
2.5

Koivu
@ Maxima X Rae tn6 months ago

2.4

Jonde
7 months ago

3.0
Yllättävän hyvä euron olueksi

Kaljatuning
7 months ago

4.0
Hyvä ja makea olut. Halpa myös👍
Temppu
10 months ago
1.5
Kimiwyb
11 months ago
2.5
Meikkeni
1 year ago

1.5
Pahimpaan janoon menee, mutta aikamoisen köyhä esitys.

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo1 year ago

1.0
Ei maistu oikein miltään. Vetistä bulkkia.

Markus K
2 years ago
2.0
Huonohkoa bulkkia.