
Reviews

Joni-Markus H
@ Bob's Laundry6 days ago

3.7
MakeJ
@ Bob's Laundry2 months ago

3.0
Bopin pesulan olutvaihtoehdoista kolmas pasulan omalla etiketillä Turun Kakolasta. Vaalea kirkas olut vaalealla vaahdolla. Perus humalan hyvä tuoksu. Maku tymäkän oluinen, karvaahko mutta etupainotteinen mikä hyvä.
Janne G
@ Bob's Laundry2 months ago
2.9
Bobin Pesulan oma olut 😊 Ei varsinaisesti tarjoaa mitään uutta ihmeellistä, mutta miljöö seuraa salakapakan jäljissä. Mitä onkaan pesulan takana 🫣

Iso Kari
@ Bob's Laundry2 months ago

3.5
Riisiolutta, ei taida bobin pesulan olut enään olla kakolan lageria🤫

KeittiöTissuttelija69
2 months ago

3.3

Kuparisonni
5 months ago

2.7
Ootin enemmän tältä riisipohjaselta bisseltä. Oli skidisti ipamainen. Sitruksinen ja kevyt

Antti Kotti
8 months ago
4.1
Raikas ja toimiva

Johanna Hradecký
@ Bob's Laundry10 months ago

3.5
Oikein hyvä riisilaakeri pesulan uumenissa. Terveisiä tuoreelle Pint Please -ystävälleni Tomakselle Unkariin!

KALJUUNTUVAKALJOITTELIJA
@ Bob's Laundry1 year ago

2.8
Riisiolut jossa humalaa, ei mun makuun

Weksi
1 year ago
3.3