
Reviews

Matias V
@ Ølhus Stockholm4 years ago

3.4
Aika laimea sour
Kimiwyb
4 years ago
3.2
Olutsieppari
@ K-Supermarket Pekuri5 years ago
2.7
Ihan ok vadelmamehu. Ei kauheasti eroa muista vattuväännöistä. Iloisena lisänä köntsät tuli vielä pullonpohjalta.
Smurffi41
5 years ago
2.9
Pyry K
@ K-Supermarket Tripla5 years ago
3.5
Eero
5 years ago
2.4

Topi La
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti5 years ago
3.7

Andy DeFazio
5 years ago
3.8
Todella nice mehu. Pidän kyl.

FrankBaboon
5 years ago
3.0
Virkistävä vattujuoma. Hapan, mutta ei liian hapan

Osmo S
5 years ago

3.3
Ihan kiva berliner. Raikas, marjaisa. Hieman vetinen.