
Hops:Magnum
Reviews

Simpuli
@ Piwne Mosty4 years ago

4.0

Svimbanen
@ Piwne Mosty4 years ago

4.0

Lasis
@ Piwne Mosty4 years ago

3.5
Mustaa. Beige vaahto. Tuoksu kaakaota. Maku paksu ja pehmeä, tummaa suklaata, kahvia, liköörisyyttä, ylikypsää hedelmää, ruista ja suolaisuutta(BB23/6/24 Hyvä olut.
scorpion_mp
@ Piwne Mosty4 years ago

3.9
Todella paksu ja viskoosi runko. Ei kuitenkaan mitenkään makea. Tummaa suklaata ja vähän kahvia. Todella lempeä, ei mitään karkeaa makua. Sen verran tiukka bisse on, et ois voinu jakaa jonkun kans