
Reviews
Janne G
@ Novotel Cusco18 days ago
3.5
Hyvä olut. Toin mukana Perusta. Hunaja jopa maistuu 👍

Jørgensen F
@ Entre Tejas & Piedras2 months ago

3.2
Pretty good not my favorite but its decent

Manoleinsen
3 years ago

3.5

Rafael
@ Centro comercial Plaza Norte4 years ago

3.5
Muy rara con sabor a miel !!