
Reviews
Janne L
15 days ago
3.5
Janne L
15 days ago
3.5

Ville M
2 months ago
3.0

Rauno
3 months ago

2.4
Lievästi hedelmäinen tuoksu. Maku mitäänsanomaton ja hieman jauhoinen. Menee alas ainakin tälläin lämpimässä huhtikuussa
Nordberg
4 months ago
3.5

Gambrinus
4 months ago
1.0

Ville K
@ Supermercat4 months ago

2.9

D.A.L.
6 months ago
2.0

Malle
@ Puerto Diablos7 months ago

3.0
TimoS
@ Kuups Supermercados8 months ago
3.0
Peruslager. Meni hyvin janoon