
Reviews

nietsrd
@ Piwne Mosty4 years ago

3.8

Alqimus
4 years ago
3.8
Maro
@ Drink Hala4 years ago

3.0

Pete_78
@ Oma löhö tuoli4 years ago

3.6
Miellyttävällä tuoksulla varustettu Hazy IPA. Tyypillinen sitrusmainen maku, katkeroakin löytyy ja hyvät prosentit.

Theukka
@ Piwne Mosty4 years ago

3.8
Hyvä hieman kuivahko NEIPA

Jampe
4 years ago
3.8

Lennu 82
@ Piwne Mosty4 years ago

3.6
Terävästi humaloitu tupla. Hyvä olut!

Jyrki K
4 years ago
3.3