
Reviews
Wehu
@ Alko Hirvaskangas2 months ago

3.9
Lappen E
4 years ago
5.0

Wosing
@ La Ruée Vers l'Orge4 years ago

4.5
Dipa d'apex. Belles notes de pêche et de fruits exotique. Très juteux. Pas vraiment d'amertume. Un bon gros jus de houblons. J'adore.

Lasis
@ Kihøskh4 years ago

3.9
Samea, keltainen. Valkoiset vaahdot. Tuoksu greippinen. Maku pehmeä hedelmäinen, appelsiinia, mansikkaa ja jälkimaussa sipulia(26/6/23) Hyvä olut.