
Reviews
ThomasP
8 days ago
3.9

Ihoden kaljakeisari
@ Kuiviksen maistelumesta20 days ago

4.8
Nyt on kyllä ihan vimpan päälle sour. Jos tätä nyt voi souriksi sanoa, kun ei kauhean hapan ainakaan ole. Reilusti mustikkaa. Herkullinen olut.
Corentin Flandrin
1 year ago
4.0

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

3.6
Marjainen ja kevyesti hapan sour.
Maussa reilusti marjaisuutta, banaania ja vaniljaa.
Kevyempien gelato-sourien kategoriassa maukas tuotos.

Anneli P
@ Hoptimaal1 year ago

3.8
Yöhyssynä vielä makea gelato sour. Vanilja ja bansku etunenässä, jotain marjaakin, kiva pieni happamuus.

François P
1 year ago
2.5

Emeline K
1 year ago
3.0

yoto beer cans
3 years ago

3.0

RoadZombie
3 years ago
3.8

HooDee
@ K-Market Jounin Kauppa3 years ago

3.7
Piristävä, sopivan hapan, aika karkkimainen juoma. Hyvää tää oli.