
Reviews

Paziz
11 days ago
2.8
Ei aivan parhaimmasta päästä. Ehkä hieman mieto maku ja vetisyyttä liikaa. Maistuu silti tässä 29 asteen lämmössä Kreetalla.
Lucy C
@ Porto Bello Beach23 days ago
4.5
Lucy C
@ Porto Bello Beach24 days ago
4.5

Furlandos
24 days ago
3.5

Göbbelsberg
1 month ago
3.2

Päivi K
@ Kritikos2 months ago

2.9

Jon T
@ Kritikos2 months ago

3.2
Nuuttipiippo
2 months ago
2.2
Ihan juotava radler vaikkakin mieleen tulee lähinnä sitruuna limppari. No janojuomana ok

Pietro Mennea
@ Blue & White8 months ago
2.9

TantumRosa
9 months ago
5.0
GOATED LIKE GÖSSER RADLER