
Reviews

Lexa
@ Systembolaget Haparanda11 days ago

4.6
Metsäistä marjaa elikkä mustikkaa kivasti, vatukkaa makeuttamassa ja mustaviinimarja antaa mummolan makua 😋 hapakkuutta ja lievä makeus on oikein hyvä kombo.
Jarkko
26 days ago
3.6
Fryksén I
2 months ago
3.5
Buzz Lightyear
@ Systembolaget Haparanda2 months ago

3.1
Nyt on hapan hapan, heh, punaviinimarja vahvasti esillä ja jättää mustikan kyllä varjoon, jotenkin jää piippuun vaikka maistuukin

Marcus S
3 months ago
3.3
Eesa24
4 months ago
2.3

rostetti
@ Systembolaget Haparanda5 months ago
3.8
Todella marjaisa. Makea, mutta tarpeeksi hapan. Aika suunmyötäinen. Oikein hyvä.

Olutparta
@ Systembolaget Visby5 months ago
3.2
MARJATUHNU
Punaviinimarja huomattavasti mustikkaa vahvempi. Kuvaisin makua raparperimaiseksi, joten ei oikein edusta käytettyjä marjoja. Kuitenkin hyvä naapurimaan souriksi, ja erinomainen janon sammuttaja! 🥴

oscar Braun
5 months ago
3.2
Beerzaq
6 months ago
3.4