
Reviews
Hannu J
5 months ago
3.8

Arto
5 months ago
3.8
Tummat on aina vähän päivästäkin kiinni miten maistuu ja liika makeus on ehdoton ei-ei, mutta tämä on itseasiassa aika hyvä kyllä lajissaan. Tyytyäväinen että nappasin Riian matkalla viereisestä Rimistä mukaan. Jos löytyy Suomestakin, niin ostanen kyllä
toistekin.
Priit A
6 months ago
3.3

Jyrki V
10 months ago
3.3

Harri Lehti
@ Radisson Blu elizabete, Riga1 year ago
3.0
Ei mikään makunystyrät räjäyttävä elämys, mutta ajopäivän päälle maistuu.

Jouni S
@ Lilli1 year ago
3.5
Théo R
1 year ago
3.8

Kai P
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga1 year ago
4.0
Ehkä paras tumma lager, jota on tullut maistettua. Limppumaiset, rukiiseen vivahtavat maltaat kohdallaan. Maussa lakritsijuurta, jopa salmiakkista vivahdetta. Yltäkylläisestä mausta huolimatta kepeä juotava, katkerot vähissä joten ei käy raskaaksi. Loistava olut!

Jampe
2 years ago
3.4

Tomi V
@ Restaurang Wolmar2 years ago

3.0
Maistuu vallan hyvältä matkapäivän iltana.