
IBU:18
Reviews
Yorma
@ Prisma Itäharju7 days ago

3.6
Lageriksi varsin makea, pehmeä ja tumma paahteinen maku. Oikein toimiva makkaran kanssa.

NotKarjalaEnjoyer
@ Alko Sutela7 days ago

3.5
Mahonkinen/punertava väri.
Hedelmäinen tuoksu puskee nenään.
Maku leipäinen ja keksinen ja katkera aromi. Tykkäsin👍
Velho5
@ Alko Sutela7 days ago

3.4
Maltainen, ruohoinen ja ehkä hieman kuiva.
Kiva humalointi taustalla sekä kivan kevyt.
Menee janoon kivasti 👍
Valtteri M
@ Alko Lielahti8 days ago
3.4
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki9 days ago
3.3

Simpuli
@ Alko Hyvinkää Willa9 days ago

3.4
Valtteri Koo
13 days ago
3.5

Öllerö
@ Alko Hyllykallio17 days ago

3.2
Meripihkaisen värin omaava ambersson lager..maltainen, raikas, kepeä, metallinen ja maukas..🍻🤤👍

HaloMiq
@ Alko Länsikeskus Turku21 days ago

3.3
Ihan ok. Jonkin verran on maltaisuutta / luonnetta. Ehkä hieman metallinen.
Köyhän miehen Northug
28 days ago
3.6