
Reviews

Jarno K
@ K-Citymarket Mikkola Pori18 hours ago

3.4
Husky Brewingin APA viikonlopun starttiin.
Väriltään olut on komean kuparinen, vaahtokukka kohoaa hallitusti parisenttiseksi ja pitkäkestoiseksi.
Tuoksussa mukavasti hedelmäistä makeutta. Suutuntuma on sopivan hiilihappoisa ja tahmeahko.
Maku on ryhdikäs, hennon hedelmäinen ja siirappinen. Jälkimaussa katkerot pääsevät mainiosti irti 👍🏻
Leino
1 month ago

1.7

Tino
1 month ago

3.5

KeittiöTissuttelija69
1 month ago

3.3
Jopek13
3 months ago
3.1
Samih
@ Craft Beer Helsinki Wanha Satama 20264 months ago
3.5
Perus Apa pienellä hiivan maulla.

Rumbin
@ K-Citymarket Riihimäki5 months ago

3.5
Tukiopetuslapsi
@ Husky Brewing Oy6 months ago
3.7

Honaster
7 months ago
3.5

Osmo S
@ Ruokamessut 20258 months ago

3.4
Mainio APA. Raikas, ruohoinen.