
Reviews

Stephen M
@ Fizzy Moon3 years ago
4.0
King Goblin
3 years ago
3.0

Prins Kajuku
@ Systembolaget Ljungby4 years ago

3.5
God smak, bra beska. Kanske lite tunn.

D.A.L.
4 years ago
3.5
Guntom
4 years ago
4.6

Jimmy N
4 years ago

4.0
Väldigt god IPA i min smak, fruktig och bra beska.

Peter Karlsson
4 years ago

4.0

Sparrman
4 years ago
2.7

Timå
4 years ago
4.0

Gorton
4 years ago
3.6
Väldigt juicig! Blaskig färg! MEN! Jag gillar den ändå! Den vinner sig😋