
Reviews
Gillervik D
4 years ago
3.9
Svensk Kölsch en expediten på bolaget. Helt klart en riktigt god öl men om jag är petig för lite sötma och för mycket beska jämfört med Köln-bryggt
daundallas
4 years ago
3.1
And7010
4 years ago
3.6

Hasse67
@ Hasses Ölkällare4 years ago

3.5

Peter Karlsson
4 years ago
2.7
Tomixen
4 years ago
3.4

Mattias S
4 years ago
3.1

Bonne1978
4 years ago
3.0

Benjaminsson82@hotmail.com
4 years ago
2.9

Andy
@ Systembolaget Visby4 years ago

4.0
Leverans från ett bra bryggeri.