Reviews

Post author: Tuomas
Tuomas
@ Anttilan Marjatila
3 days ago
Zhiguli 1968 / Жигули 1968, Russia
3.0
Hitusen on jotain viljaisaa ominaismakua, ihan kiva ettei sitä samaa kuravettä Venäjältä.

Post author: Yeast yanni
Yeast yanni
@ A1000 Tähesaju Tallinn
7 months ago
Zhiguli 1968 / Жигули 1968, Russia
2.2

Post author: Koivu
Koivu
@ A1000 Tähesaju Tallinn
9 months ago
Zhiguli 1968 / Жигули 1968, Russia
3.6

Post author: Pertti E
Pertti E
@ Narva Hotel
10 months ago
2.8
Makean hedelmäinen ja pehmeä olut

Post author: van_Petric
van_Petric
11 months ago
Zhiguli 1968 / Жигули 1968, Russia
3.8
Smooth and mellow, with a rich middle

Post author: Tommi M
Tommi M
@ Dzērieni bez Uzcenojuma Valka
1 year ago
Zhiguli 1968 / Жигули 1968, Russia
2.9
Siinä missä automaailman Zhiguli eli meillä päin kutsuttuna Lada on jonkinlainen sosialistinen kansanmalli ja standardi, niin myös olutmaailmassa Zhiguli edustaa neuvostoliittolaista olut-standardia jonka juuret ovat Stalinin Neuvostoliitossa jossa tämän tyylinen vaalea kevyt ja edullinen lager neuvostomassoille laitettiin aluille. Zhiguleissa lienee eroja mutta tämä on kelpo hedelmäinen kepeä keppana, oli vodkakankkusta tahi ei. Enemmän humalan puremaa kaipailee moderni oluen lipittäjä.

Post author: Andre T
Andre T
1 year ago
Zhiguli 1968 / Жигули 1968, Russia
3.1

Post author: Laars
Laars
@ Baltia Market
1 year ago
3.1
Tulipahan ostettua baltti-marketista venäläistä kaljaa. Ihan peruslageria, mietoa ja juotavaa.

Post author: Emeric C
Emeric C
2 years ago
2.8

Post author: Maks Heineken
Maks Heineken
2 years ago
2.2