
Reviews
Jul
1 month ago
3.9
Zaphood
1 month ago

2.6
Vaalea ruskea, sameahko olut. Vaahto on kaunis kevyt kukka päällä. Tuoksu on kevyen hedelmäinen.
Maku on hedelmäinen, kevyehkö.
Loppumaku on maltainen, pitkähkö...
Turhan kevyt omaan makuun.

Florian G
3 months ago

2.5

Anine A
3 months ago
3.2

Thomas mar
@ Intermarche3 months ago

3.8
Tobias W
5 months ago
3.0

Robin Savoye
6 months ago

3.8
Lekker biertje! Op kerstmarkt en vant vat, niet te bitter

Gregory L
7 months ago
3.1
Curry P
7 months ago
3.4

Manu_72
8 months ago
3.3