
Reviews
Maagen
3 years ago
3.4
Räpylä
4 years ago
2.5

Arsi H
@ K-Citymarket Pirkkala4 years ago

3.8

Jussips
4 years ago

1.0
Olipa huono.

Willy
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa4 years ago

3.4
Matkalla ipanemaan… (tais olla joku biisi) ei kun nyt matkalla Ruotsiin… Mutta ihan hyvä olut.

Elma S
@ 5piste5 x Myrrys4 years ago

3.3
Tavattoman hyvä IPA

Tabumiitti
@ Panimoyhtiö Tuju myymälä4 years ago
3.5
Maukasta juomaa Brasiliasta.