
Reviews

Tontsenteri
7 days ago
3.1
Mega jätti pullo ölppöstä eli 2 litraa ja suodattamatonta ,niin menihän se näin juhannuksena kuiviin ikeniin, ihan vaan grillauksen ohessa🤣🍺

PeNa
8 days ago
3.3
Aika hyvä ja hedelmäinen. Ihan juotavaa

Koivu
8 days ago

2.7
Hyvää Juhannusta!🎄

Oiva L
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga1 month ago

2.4
wilariw
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga4 months ago

3.0
Decent, but unspectacular. Nice Rimi deal though.
Lolli
8 months ago
2.6

Evalexandra
10 months ago

4.0
Matti
1 year ago
3.0
D'Alba
1 year ago
2.7
BritishLad
@ My Beer2 years ago
4.0
Tried in Old Riga, Latvija 🇱🇻