
Reviews
Jambahh
@ Folkklubs ALA Bagrabs1 month ago

0.5
Nyt on mennyt vaarin ja mummon hiivat sekaisin. Toinen viidestä mitä baarimikko suositteli. Ei jatkoon.

Tempsey
11 months ago

3.2
Quite OK very cold
D'Alba
1 year ago
3.0
Pasalds.

Theo Pospils
@ Paddy Whelans1 year ago

1.6
Orski19
2 years ago
2.3

samuli.ollila
2 years ago
3.0

Trakener
2 years ago
4.0

Tomppa J
@ Folkklubs ALA Pagrabs3 years ago
3.2
Utuista, vaaleaa. Kirpeä ja saman aikaan melkoisen imelä. Aika persoonallinen tyyli, voisi oppia tykkäämäänkin.
Thomas P
3 years ago
3.6

Late
3 years ago
2.0
Makeahko, samea ja kotikaljan maku