Dubbelmås 8.5%, Stigbergets Bryggeri, Sweden
135 ratings
3.9
Dubbelmås
8.5% New England DIPA / Hazy Imperial IPA

Reviews

Post author: Mikko H
Mikko H
@ Systembolaget Haparanda
3 days ago
Dubbelmås, Sweden
4.2
Saunomisen päälle oletettavasti maukasta ja laadukasta dipaa Ruotsin maalta. Aiemmin tän panimon neipat/nedipat on vakuuttanut. Tuoksu on herkullisen täyteläinen, makean tuoretta greippiä, ehkä rypäleisyyttäkin ym. makeampaa tropiikkia. Maku on alusta makean kypsän greippinen ,kuitenkin raikas ja juuri sopivan hapan. Maltaisuus on niin pehmeän moniviljaista ja kuohkeaa,ettei hetkeen ole tullut vastaan. Jälkimaussa kuivaavaa greippisyyttä kevyellä yrttisellä havuisuudella. Todella helppo juotavuus, petollinen 8,5 todellakin. Olipas laadukas nedipa, suht tuoreen oloinen myös,16.3.27 bb. Herkkua herkkua 😋👌

Post author: Gio70
Gio70
@ Mosto e-shop
24 days ago
3.7

Post author: Buzz Lightyear
Buzz Lightyear
2 months ago
Dubbelmås, Sweden
4.4
No nyt on hyvä, etelän hetelmää,mangoa, tujua ja kipakkaa makua, hyvällä tavalla samea ja ”tunkkainen”, kiitos Stigbergets

Post author: Jarkko
Jarkko
2 months ago
4.2

Post author: Lasis
Lasis
@ Stigbergets Fot
2 months ago
Dubbelmås, Sweden
3.9
Samea keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu hedelmäinen. Maku hedelmäinen, ananasta, mangoa, hrreppiä, ruohoa ja humalaa. Hyvä olut.

Post author: Jani H
Jani H
3 months ago
3.5

Post author: Creps
Creps
3 months ago
Dubbelmås, Sweden
4.2

Post author: Thibault C
Thibault C
3 months ago
5.0

Post author: Repa
Repa
@ Systembolaget Sundbyberg
3 months ago
Dubbelmås, Sweden
4.0
Lokin päällä lokki! Vai miten se renkitus menikään? No olut on huomattavasti parempi kuin se ikävyys. Hedelmäinen ja kirpakka, täyteläinen ja tasapainoinen kokonaisuus. Mikään ei lyö yli, vaan kaikkea tuntuu olevan sopivasti. Hyvää!

Post author: Lisa
Lisa
3 months ago
3.9