
Naturen är ett njutningens tempel och inte en roffares marknad. - Gunnar Westrin
Reviews

En kullas ölresa
@ The Bishops Arms Sundsvall7 months ago

3.7

Roywenk
9 months ago
3.5

Bonne1978
@ The Bishops Arms Sundsvall11 months ago
3.2
Cicki Fox
2 years ago
3.5

Räven 69
2 years ago
3.5

Dricki
@ Dricki Bar2 years ago

4.2

T. Holm
@ Dricki Bar2 years ago
4.1
Tefterik
3 years ago
4.4
JesperS
@ Clarion Hotel Grand, Sundsvall3 years ago
3.9
Fin och välbalanserad!

Willy
@ Systembolaget Umeå, Avion3 years ago

4.4
Eräs kaveri vinkkasi taannoin, että kannattaa ottaa Gunnaria suuhun… Hän oli oikeassa! Aivan loistava neipa.