
Reviews
Nuuttipiippo
2 months ago
2.3
Riman kun heittää alas niin kyl tälle ehkä just nuo pisteet voi antaa. Ei oo kyllä häävin makunen mut kyllähän tuon silti joi.
Mane
1 year ago

3.1

DabC
2 years ago
2.9
Sehr gut angefangen, aber dann leider schnell lak. Am Anfang gut süffig und lecker. Werde morgen nach einer kleinen Flasche schauen.
Gérard !
@ Lidl Chaniá2 years ago

1.0
Bière de soif extrêmement légère.
Giorgos O
4 years ago
3.0