
Reviews

Tontsenteri
@ M/S Viking Gabriella3 months ago
3.2
Tuoksuu sitruslimulta.Maussa on kyllä giniä, tonic on sitruksinen ja makeahko..Tölkistä kaadetuksi juomaksi,ihan jees✌️

Sam G
5 months ago

4.5

UC08
1 year ago

4.0

Sillanpää J
1 year ago
4.0
Joonas V
1 year ago
3.2

Michael R
2 years ago
2.5

Jeppe
@ Eckerö Line2 years ago


Michael R
2 years ago
3.0

Tuska
2 years ago

3.4
Tölkki kamaks ihan pätevää

Jali N
@ Systembolaget Haparanda2 years ago

2.5
Kyllä yhden juo, mut ei tän kohdalla voi kyl GT:stä puhua.