
Reviews

Jonkka
@ Holy Sip!6 days ago
3.0
Voimakas lager

Gert
6 days ago
3.0
Schmeckt leicht. Ein feines Sommerbier.

Imusieni J
@ Yakuza, Riga Airport15 days ago

3.5
Hyvä pehmeä paikallinen.

Eero T
27 days ago
4.1

Oiva L
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga29 days ago

2.7
Heikki Ö
1 month ago
2.5

Riku K
@ Tickerdaze, Riga Airport1 month ago

3.5
Kuparin värinen aamu Bisse.
Perus hana vaahdot.
Väri on kuparin värinen ja kirkas.
Tuoksu on ihan raikas. Vähän tummempaa mallasta löytyy. Kermaisuutta, aavistuksen karamellisuutta, hedelmää, ruostetta, diasetyyliä. Vähän urkki tyylinen diasetyyli.
Maussa miellyttävä maltaisuus. Puhdas on ilmanmuuta. Öljyistä suutuntumaa, pikkuisen tuhdimpaa mallasta, hedelmää. Helppo, kiva. Voittaa Suomi bulkin helposti. Perus helppo harmiton lager. Pehmeä mallas ja maku muutenkin.
Ei tämä ihan parhaiden hellesten veroinen ole mutta on varsin kiva olut kuitenkin. Santun voittaa komeasti. Todella pehmeä kyllä. Tästä tulee sellainen mallas mieleen kun heittää kiukaalle olutta.

Makkaraministeri
@ Tickerdaze, Riga Airport2 months ago

3.2
Kelpo lager. Jälkimaussa aavistus makeutta.

Rohan13
@ Nekadu Problemu2 months ago

4.0

van_Petric
2 months ago

4.0
Well-balanced lager in an elegant bottle