
Reviews
Sami
@ K-Citymarket Lahti Paavola12 days ago
3.0

Aleksi S
@ K-Citymarket Kupittaa Turku2 months ago
3.4
Lasiin kaatuu aavistuksen samea, oranssin-kullankeltainen juoma nopealla valkoisella vaahdolla.
Tuoksussa makeaa mallasta, hunajaa ja kevyttä limeä. Aika vekkuli tuoksu.
Suutuntuma sopivan raikas. Makuihin laitettu melko voimakasta hunajaa ja sopivan raikasta viljaa. Jälkimaussa esiin tulevat voimakkaammin kevyt lime ja vienoinen sitrus. Raikas mutta ehkä hieman liian makea maku.
Kokonaisuutena ihan maistuva lager.
Ile the L
@ Alko Atomi3 months ago

3.5
Kourallinen ruohosipulia alle ja olut kuin olut saa hieman lisää säväreitä. Tämä vaikuttaa ihan kelpo juomalta muutenkin eli jatkoon

Musti77
5 months ago
3.1

Suojis
5 months ago

3.5

Juho
6 months ago
2.3

Daniel
6 months ago
4.0

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti7 months ago
3.2
Terva A
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki7 months ago
3.0

JuNik
@ K-citymarket Keljo7 months ago
3.0
Niinkin perinteisen ja tunnetun olutmaan kuin Romania olueksi hinta-laatusuhde ei ehkä aivan kohdillaan kun tölkki kustantaa yli 5,50€ Cittarissa. Kyse on kuitenkin aivan peruslagerista. Aivan maistuva ja perusolemukseltaan pehmeä olit. Loppumaussa joku jännä pieni pistävyys tulee esiin. Makeus ja mallas hyvässä balanssissa. Jos olisi pari euroa halvempaa, niin menisi hyvin sellaisena perussaunaoluena sixpackin muodossa.