
Reviews

isoelias
4 days ago

2.5

Hannu L
5 days ago
3.0
Jonas
@ S-market Megakeskus, Seinäjoki9 days ago

2.1
Onko vähän sahtimainen juoma? Vai hämääkö muovipullo, ja jos tarjoiltaisiin lasista menisi ehkä täydestä?

Oka V
19 days ago

3.0
Iha j, ikää varmaa muovipullosta juonu kaljaa. Kierrekorkki plussaa 👍🏻

Petri
26 days ago
3.5
Maukas, maltainen ja aromikas

Pete
@ S-market Jalasjärvi27 days ago
3.0
Kaisuoja
1 month ago
2.5

Jali N
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Tampere 20261 month ago

3.2
Perus hyvä lager

Matt:P
@ K-market Niiva1 month ago

3.1
Vaaleaksi lageriksi ihan mukavasti makua. Suljettava muovipullo oluessa tuo erikoisuutta ja jossain tilanteessa varmaan ihan käytännöllinen.
Mats S
1 month ago
2.0