
Reviews
Jonimie
@ Tallinn15 days ago

3.8
Raikas on! Hyvä alottaa tällä festarit

Eskimo
8 months ago

3.4
Hyvää.
Pekkis
@ Kaubamaja Toidumaailm8 months ago

3.1
Mats Riska
1 year ago
3.8

Willy
@ Kaubamaja Tallinna2 years ago

3.7
Kevyen havuinen ja mukavan tasapainoinen ipa.
Antza
@ Kaubamaja Tallinna2 years ago

3.0
Samea, meripihkan värinen olut. Reilu vaalea vaahto.
Havuinen, sitruksinen. Pihkainen jälkimaku.

Juha M
@ Kaubamaja Tallinna2 years ago
3.5
Ville H
2 years ago
3.1

Iivo R
3 years ago
4.2
Jasso
@ SIP Tallinn3 years ago
3.5
Havuinen ja pihkainen, voimakas katkero, sopiva kitkeryys