
Reviews

Saka
12 days ago

3.7
Vahva makeus ja hedelmä…

Clemi
18 days ago

5.0
Mon type de bière préféré 🤩

Alice O
18 days ago

4.3
Une IPA incroyable! Un arôme super developpé

Pompi
18 days ago

3.0
Hoooo elle est bonne.
makesco
@ Glam Beer Therapy1 month ago
3.4

Miika
@ :Project Beershop & Bar2 months ago

3.4
Stephan G
@ Meyer-Getränke (Craftbeer-Shop)6 months ago

4.2

SushiV
1 year ago

4.0

Edwin The dobermann
@ Mall of Split4 years ago

3.5
Oikein toimiva, melko vahva hivenen hedelmäinen maku. Vahva alkoholipitoisuus ei maistu.