
Reviews
MakeJ
@ Lammin Sahti - Panimomyymälä / Bar6 months ago
3.3
Kirkas vaalea olut, valkea kuohu. Varsin perinteinen olut ulkonäöltään ja maultaan. Ehkä vähän pilsneriin päin humaloidumpi. Hyvä olut. Tykkäsin. Pikkutölkistä.

Nante
@ Minimani Kokkola6 months ago

1.7
EskeM
7 months ago

3.0
JJU
@ Lammin Sahti - Panimomyymälä / Bar10 months ago
2.1

Taru
10 months ago
1.5
anujohanna
10 months ago
2.0

Tomi V
11 months ago

3.2
Vallan raikas lager.

Mika
1 year ago
3.3

Ville K
@ Bock's Corner1 year ago
4.0
Hyvä lager ehdottomasti jatkoon
Keppa
1 year ago
4.5