
Reviews
Tintti
1 month ago
2.7
Velho5
@ Kotka Steam Brewery Panimomyymälä4 years ago

2.6
Perus lageria, hieman hunajainen ja makea.
Kepeä ja juotava 👍
Koski J
@ Kotka Steam Brewery Panimomyymälä4 years ago
3.5
Ihan hyvä on. Etiketti vaan erilainen.