
Reviews
Yksisarvinen
@ Åland Distillery28 days ago

3.7
Tuoksussa selkeä gini, pieni tyrni. Melko makea, kuitenkin raikas. Jonkin verran giniä ja selkeästi raikasta omenaa, tyrniä lähinnä häivähdys. Jollain tavalla koostumukseltaan siirappinen.

Tommi M
3 months ago

2.0
Kovin makiaa!
Juha P
@ Åland Distillery11 months ago
3.4
Tero P
@ Åland Distillery11 months ago
3.3
Thomas
@ Åland Distillery1 year ago
3.1

Petri H
2 years ago
3.1

Tomas
@ Kvarnholm2 years ago

2.5
Helt bra i smaken men har druckit godare
Pihlis
@ Smakbyn2 years ago

3.5
Makea ginilimu. Tyrniomena, joista tyrni ja omena maistuu huikassa, mutta jälkeen jää pelkästään omenan maku. Gini erittäin häipyneenä taustalle.
_Kasi
2 years ago

3.5
Yllättävän hyvä, tyrni ei meinaa maistua, kiva makeus. Jatkoon!
Blackstarastronaut
@ Åland Distillery2 years ago

3.5
Raikas, vähän makea. Tyrniä ei meinaa heti maistaa, mutta omena ja paikallisen tislaamon gini maistuvat selvästi, kirkkaasti.