
Reviews
Tommy S
1 year ago
3.4
Taisto
@ Systembolaget Borlänge1 year ago
3.0
Hyvä vaahto. Kullanvärinen lippuliuku aavistuksen karvas.
Håkan73
2 years ago
3.1

Thomas Syster
@ Systembolaget leksand2 years ago

3.3
Rätt trevlig må jag säga och man lär sig nått nytt varje dag, det är ju kul, så kanske en sån här som Summårn är inte så fel🌄🌅

Kroghall
@ Hedsåsens fäbod2 years ago
3.0

WheatLover
@ Systembolaget Lidköping3 years ago

2.9
Johansson61
3 years ago

4.0
God eftersmak , perfekt till en ägg o sill macka o en kryddad
And7010
3 years ago
3.8
daundallas
3 years ago
3.9

D.A.L.
3 years ago
3.5