
Reviews

Northwest
2 months ago

3.6
Tuoksussa vahva greippi. Maussa miellyttävä greipin aromi, joka ei ole liian dominoiva. Vaalea olut maistuu mukavasti taustalla. Todella raikas tuote. Saunajuomana oikein makoisa nolla radleri.
Dottore Stranoamore
2 months ago
3.4
Frisk och god för att vara alkoholfri.

Chaexet
11 months ago
2.7
Jussi15
11 months ago
2.8

Andy DeFazio
11 months ago

3.2
Heittämällä jatkoon. Tässä saadaan taas keskustella millä tasolla olut maistuu tuotteessa, mutta mä en sitä nyt ala tässä sen enempää mussuttamaan, vaan fiilistelen hyvää makua

Ansu
1 year ago
3.4

Jusuf
@ ICA Nära Lahtis, Kaunisjoensuu1 year ago
3.0
Punertava väri, maistuu veriappelsiini
Juho N
1 year ago
2.8

Svimbanen
@ Coop Norra Esplanaden, Haparanda2 years ago

2.9
TobiasB
2 years ago
2.0