
Reviews
Jasso
@ Alko Sello2 months ago
3.5
Yllättävän paahteinen ja maltainen, tämä olisi varmaan toiminut pääsiäisenä paremmin

Tanja
@ Alko Atomi3 months ago

3.0
Sameahkon läpikuultavan tumman ruskeaa, kevyellä vaaleanruskealla vaahdolla. Tuoksussa mallasta ja mämmiä. Maku kevyen paahteinen, maltainen, pehmeä.
Toni U
@ Alko K-Citymarket Lappeenranta4 months ago

3.5

veltto62
4 months ago
3.6
😁💪🍻

Marko S
@ Alko Iso Omena4 months ago
3.1
Tumma ja suklainen.

Aleksi S
@ Alko K-Citymarket Kupittaa4 months ago
3.4
Yövuorojen jälkeen on mukava maistella olut iltapalaksi...
Eli lasiin kaatuu tummanruskea ja suhteellisen sakkainen sekä samea olut. Beige vaahto käväisee vain nopeasti juoman pinnalla.
Tuoksu makean maltainen, kevyen suklainen ja hieman luumuinen. Taustalla kevyttä rusinaa ja vienoa sitruunaa. Hyvä tuoksu.
Suutuntuma melkoisen hapokas mutta raikas. Kulauksen jälkeen ohutta hiivaisuutta ja mämmiä. Jälkimaussa toimivaa sitrusta. Ihan onnistunut olut.
Marse90
4 months ago
3.2
Tiilire
4 months ago
3.2

Atorsana
4 months ago
2.8
Oli jo hieman kitkerä, kun päiväys viikon päässä. Kuitenkin maukas, suklainen perusta oli oikein toimiva.
Äsjii
4 months ago
3.4