
Reviews

Antonm
10 months ago
3.0

Kuusela M
@ Coop Pärnu Maximarket1 year ago
3.5
Kiva,helppo,raikas eipä näistä tavan laagereista paljon muuta irtoa

Markus K
1 year ago
2.5
Taas yksi ihan perusolut.

Konno
@ Dziva Alus Veikals1 year ago
3.8
Kaljantero
1 year ago
3.8
Kaljantero
2 years ago

3.8

Wate
@ Markon olohuone2 years ago

2.8
Maitti,mut vähän pliisu👍🍺

Mark O
@ SuPerAlko Ainaži2 years ago

2.7
No en kyl tiiä
Sedell22
2 years ago

3.6
Kevyt, sitruksinen ja hyvin helppo juotava. Mukavasti kuplia. Kesäillan juoma!
Matti
2 years ago

3.7