
Reviews
Baker C
3 months ago

3.3

Pintavier
3 months ago
4.0
BatDePau
3 months ago
3.7
Rebne S
4 months ago
3.5

Törstläppen
6 months ago

3.5
Otroligt fruktig, med passionsfrukt i nosen. Smaken betydligt blekare. Tveksam beska i inledning som smyger ifatt senare men ändå rätt vek. Dock God, all öl är god! Gott Nytt!

Rodolphe
6 months ago
4.3
Simon P
@ Beer527 months ago

4.1

Matteoj
8 months ago
3.7
BigBisole
9 months ago
2.8
Amertume au top !!!!

Rohan13
9 months ago

4.2