
Reviews

Jon T
@ Systembolaget Folkungagatan5 months ago

2.8

Päivi K
@ Systembolaget Folkungagatan5 months ago

3.1
DBeerg
1 year ago

3.8

Hanzel
@ Systembolaget Flygstaden Halmstad1 year ago
4.0
Anders Nordström
1 year ago
3.6
Dottore Stranoamore
1 year ago
2.8
Att jaga nya öl gör att man plockar upp sådant man redan testat och glömt. Synd att den här är så intetsägande.
Magnus H
1 year ago
3.3

oipaT
@ Systembolaget Gullmarsplan1 year ago

3.0
Musiikkituokio kukkivien puiden katveessa. Oranssinkeltainen juoma.
Sitruunainen ja keväinen - ainakin visuaalisesti.
31,90 SEK

Limpan
1 year ago
3.0

Jyrkiboy
@ Systembolaget Haparanda1 year ago
3.0
Perusvehnä, ei kuitenkaan sitä pehmeyttä mitä parhaissa