
Reviews
Kevinmattsson3
2 years ago
3.0

Andy P
2 years ago
3.9

Ronald Rolle E
2 years ago
4.4
JonasK
3 years ago
3.7

Andy P
3 years ago
3.9

Sehr Scharf
@ LångBodaÖlBar4 years ago

3.5
DBeerg
4 years ago

4.2

Roywenk
4 years ago
4.0
Bra dunkel, funkade till lunchen

Bonne1978
@ De Klomp4 years ago

3.2

Tarzan
4 years ago
4.6
Ett riktigt mörkt öl med ordentlig karraktär åt dunkel, skummade mer än vad jag skådat tidigare.
Kan vara det godaste hittills från Centralbryggeriet, inget att skämmas för.