
Reviews

Olutsieppo
@ K-Citymarket Lielahti4 days ago
3.1
Perus ja raikas. Perusipa.

Henhei
@ K-Citymarket Lielahti11 days ago

3.3
Sellasta tosi perus ok ipaa enkä kyl muuta odottanutkaan.

Markus R
@ K-market Kaleva13 days ago
2.1
Perus ööliä, ei mitää erikoista

Furi
@ K-Citymarket Lielahti13 days ago
1.9
Ei tällä kuuhun mennä.

Antti M
@ K-Supermarket Westbest1 month ago

3.4
Pätevä IPA.
Raikas maku ja kelpo kesäjuoma.

Anfo13
@ K supermarket Rantakylä, Joensuu2 months ago

3.0
Mika
2 months ago
3.8

Failer
2 months ago
2.9
Kevyt, vesimäinen olut. Hyvä saunomista varten

Syke
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari2 months ago
3.0

ASoinio
2 months ago

3.5
Hyvä raikas ipa. Hyvä tunkkainen alkumaku joka jää maistumaan mukavasti. Hyvä bisse.