
Reviews

Juhki
@ St. Patrick's restaurant3 months ago
2.8
Kullanruskea, kirkas, hento vaahto. Kuivahko, ärhäkkä, aavistuksen omenamainen happamuudessaan. Oikeastaan aika hyvää, mutta todella outo

Pertti E
@ St. Patrick's restaurant3 years ago
3.0
Oikein hyvä
Julio C
4 years ago

4.0