
Reviews
Hoppa
@ DrinkOnline.eu7 months ago

3.7
Nyt löytyi oikein maukas olut. Tässä oli sitä makuua yllin kyllin. Loisto olut
RasmusK
@ U Kunštátů - Craft Beer in Old Town8 months ago
3.2
Tymäkkä, roteva west coast -tyylinen DIPA. Hedelmäinen, hyvin vahva.
Terva A
1 year ago
3.0
Masajeee
1 year ago
3.5

Anneli P
2 years ago
3.4

Sir Guru Kabu
@ DrinkOnline.eu2 years ago

3.7
Hyvää dipaakin osataan myös Tsekissä näköjään tehdä.
Maku on raikkaan sitruksinen.
Välillä esille nousee makeaa hedelmäisyyttä.
Havuisuutta löytyy sitruksen ja hedelmän kaveriksi oikeastaan alusta loppuun.
Tämä on wc-henkinen dipa.
Runko on keskitäyteläinen.

Kuksaho
@ Pivana.cz2 years ago

4.0
Maaukas ja kiivaspuraisuinen Charggeri. Hyvä hopsi.

oipaT
@ Pivana.cz2 years ago

3.5
Tölkissä perinteisen näköinen vihreä sedan. Merkki mietityttää. Tropiikkia tuoksussa - kuin myös maussa.

V1lle
@ Pivana.cz2 years ago

4.0
Eka tsekkidipa makustelussa. Miellyttävän makuinen kokonaisuus.

vautere
@ DrinkOnline.eu3 years ago

3.5
Petollisen juotava dipa, raikas ja alkoholi piilossa.