
Een mooi klassiek blond bier met een gistrijk bouquet. Gebrouwen op verzoek van afnemers van de brouwerij. Aanvankelijk werd het gebrouwen als een melange van tripel en Pilsener. Later heeft het bier een geheel eigen receptuur gekregen en maakt het deel uit van het vaste assortiment van de brouwerij.
IBU:20
Reviews

THauturi
@ Hoptimaal5 days ago

3.7
Sitten pelin pariin kun Die Mannschaft iskee Norsunluurannikon kimppuun.
Näyttäis olevan 6,7% eli jotain muuttunut:
Sumea,kultainen kaato ohuella vaahtokerroksella.
Tuoksuun viljaa,mausteisuutta ja sitrusta.
Maku raikkaan hedelmäinen,viljainen,mausteinen,hieman sitruksinen ja havuinen,kuitenkin yllättävän mieto vahvuuteen peilaten.keveät katkerot.Oikein maistuva blondi.
Matthias W
6 months ago

3.2

Huijben S
1 year ago
5.0

Suinulan Sieppo
@ Hoptimaal1 year ago

3.4
Xavier77
2 years ago

3.0

Weepapa
@ Venlo2 years ago

3.3
Een fruitig blond bier met een snel verdwijnende kraag. Licht zuur en kruidig door toegevoegde koriander. Mild in de afdronk.🍻

Ckrikor Ska
2 years ago
2.9
Bertje S
2 years ago
3.5

Kuksaho
@ Hoptimaal3 years ago

3.7
Vehnäinen olut. Hyvä. Ei mitään erityistä sanottavaa.

Christian S
3 years ago
2.5